Tu pracuje

Ladne.. nie? ;)

Po minus pierwsze:

Nic nie robilem tu od dawna do tego nie mam weny ale..
Jakos tak glupio po tylu latach wyrzucic z netu wlasne wypociny
to wzialem sie do pracy i postawilem www na trip4fun.pl

Niniejszym zapraszam znowu :)
Fotki tam gdzie zwykle <---- tam ;)
za 2019 sie wezme jak znajde czas
Ps. Projekt Trip4Fun odpale jak dostane nerke 0Rh+ :)
..i dostalem 21.01.2020 nowa nerka,nowe zycie.

Korzystam z WTW/Kadu


Po pierwsze:
Przepraszam ale strona byla robiona pod winxp w notatniku
a ze dupa ze mnie a nie webdizajner to cos moze byc nie teges
ale mam to gdzies. Uzytkownicy przegladarek innych niz FF/PaleMoon/Brave
moga miec problemy z poprawnym wyswietlaniem zawartosci
ale mam to gdzies.

Po drugie:
Nie jestem artysta fotografem wiec zdjecia sa bezsensu
bez kompozycji, bez planu itp. zlapane zostalo na nich
proste zycie prostych ludzi w prostych zyciowych sytuacjach
Wiec jak komus to przeszkadza to niech sie....

Po trzecie:
Strone najlepiej ogladac na monitorze
wczesniej nic nie jedzac bo mozna np.: puscic pawia.

Wasz webmaster Rogal

Ta strona znajduje sie na serwerze Trip4Fun
http://www.trip4fun.pl

stat4u